دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر ال جی
نوشته شده توسط : lg

دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر ال جی

در پشت یخچال فریزر های ال جی یک لوله کشی شبکه ای فلزی ایجاد شده که از کندانسور، رادیاتور، یخ ساز، اواپراتور، کمپرسور و بقیه نقاط یخچال فریزر ال جی عبور می کنند. این لوله ها در جایی هستند که گاز یخچال فریزر ال جی در درون آنها جریان دارد. کمپرسور قطعه ای است که این گاز را در مسیر لوله ها عبور میکند. گاز یخچال فریزر ال جی در جا یخی یخچال همه ی سرمای خود را به مواد می دهد و خود گرم می شود و به وسیله کمپرسور مجددا به طرف مبرد یا گاز فشرده سرد کننده برگشت داده می شود. به این ترتیب میبینیم که مواد درون فریزر  ال جی منجمد شده و مواد درون یخچال نیز سرد می شوند.

شارژ گاز یخچال

این ماده سمی بوده و قابلیت انفجار دارد؛ به همین خاطر یخچال فریزر های جدید تر ال جی از گاز فریون به کار میبرند که هم سالم تر است و هم خطری برای مشتریان ندارد. خالی شدن گاز یخچال فریزر ال جی  به هنگامی ربط دارد که این گاز به هر علتی از لوله های ناقل به بیرون نشت پیدا کند. در این حالت شما باید در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر یخچال فریزر ال جی خود در نمایندگی ال جی توربو سرویس کنید.

دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر ال جی

زمانی که میبینید که یخچال فریزر ال جی شما مواد را سرد نکرده و این اتفاق به حالت مداوم تکرار می شود، باید این موضوع را نشانه ای جهت خالی شدن گاز آن به شمار آورید. بعضی اوقات به خاطر فرسودگی گاز، این ماده فشار خود را از دست داده و نیم تواند به خوبی کار کند. ولی نشتی گاز یخچال فریزر ال جی و خالی شدن آن عموما به خاطر وجود نشتی در مسیر لوله ها و یا کمپرسور این دستگاه است. این اتفاق عموما به خاطر پوسیدگی و یا ضربه خوردن می افتد و البته از اثرات بی کیفیت بودن لوله ها هم نباید غافل شد. اگر لوله های پشت یخچال فریزر ال جی آهنی باشند، به علت نفوذ نم مخصوصا در بخش های پایین لبه یخچال فریزر ال جی به آسانی دچار پوسیدگی می شوند.




:: برچسب‌ها: تعویض لوله گاز یخچال , موتور یخچال ال جی , فن موتور یخچال ال جی , تعویض سنسور یخچال ال جی , تعمیر یخچال ساید ال جی , چگونگی شارژ گاز یخچال , زمان تعویض گاز یخچال , برد یخچال فریزر ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: